Виховна проблема, над якою працює гімназія:  

«Використання творчої спадщини В. О. Сухомлинського у світлі гуманної педагогіки з метою виховання успішної, життєспроможної особистості, здатної до творчої самореалізації у демократичному суспільстві».

Виховний процес  полягає в єдності навчання та виховання, головною метою яких є виховання національно-свідомого громадянина, здатного реалізувати свої здібності, займати активну громадянську позицію, бути цілеспрямованою, принциповою, справедливою особистістю. Педагогічний колектив переконаний, що сучасні умови вимагають переосмислення особистості на основі життєтворчості учня, створення сприятливих умов для зростання його особистості, самореалізації у різних видах діяльності. В 2013-2014 н.р. гімназія стала опорною школою з національно-патріотичного виховання.

Виховна діяльність школи передбачає надання допомоги в організації життя учнівського колективу та колективної творчості учнів, яка забезпечує досягнення цілей і завдань, що шанують власну гідність та гідність інших людей, уміють вільно висловлювати свою життєву позицію, поважають культуру свого та інших народів, є незалежними у вчинках і судженнях, толерантними.

Значну роль у виховному процесі відіграє методичне об'єднання класних керівників, яке налічує 19 педагогів.

Список класних керівників

Виховна проблема, над якою працює методичне об'єднання класних керівників: 

«Виховання успішної, компетентної особистості через реалізацію педагогіки і психології життєтворчості» (керівник м/о Муквич Валентина Іванівна).

Методичне об’єднання класних керівників, постійно вдосконалюючи свою роботу, сприяє  професійному  вдосконаленню особистості  педагога, стимулює  творчість  класного керівника, який  веде  пошуки  шляхів  збагачення  і  розвитку  змісту, форм  і  методів  виховної  роботи.